Jednym z najważniejszych elementów składowych naszego sukcesu są wspaniali ludzie. Nasz zespół składa się z w pełni akredytowanych i licencjonowanych instruktorów i osobistych trenerów. Nasi instruktorzy, trenerzy i trenerzy fitness wnoszą lata doświadczeń w fitnessie, osobistym treningu i odżywianiu. Zapewniamy cię, że znajdziemy trenera, którego styl i osobowość najlepiej pasują do ciebie i twoich celów.

 

Obecnie zatrudniamy:

  • Instruktor Pilates i fitness - Agnieszka

mgr Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych, mgr Filologii Angielskiej,  tłumacz języka angielskiego i niemieckiego (również tłumacz szkoleń fitness), od 15 lat instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness.

Absolwentka szkoleń polskich i zagranicznych, min.: Raggae Jam – Laura Courtellemont, Aktywne 9 miesięcy,  CrossPhrase Step – Cida Conti, Tae-Robics - Kenneth Leeuwin, Rumba – Luis Rodrigues, Nike Basic 2, Maxitubes, Creative Choreography in Dance Class – Johan Jansson, Isostretching, African Vibes – Manu N’Kosi, Ball & Shape – Eva Winskill, Pilates - Eva Winskill, Pilates – IFAA Christiane Reiter a w listopadzie 2005r. została 50 APF Instruktorem w Polsce!

Personalny trener Pilates Stinga przed koncertem THE POLICE w Katowicach.

Pasjonatka tańca, znakomita i żywiołowa instruktorka ciągle szukająca nowych pomysłów w kraju i zagranicą, doskonały fachowiec, a przede wszystkim uroczy człowiek!

  •  Instruktor Ashtanga Joga - Daria

  • Instruktor Hatha Joga - Ania

Zainteresowanie jogą pojawiło się  w moim życiu spontanicznie,  podczas

 podróży do źródeł Gangesu w Himalajach Garhwalu w Indiach. Studia na kierunku kulturoznawstwo pogłębiły fascynacje filozofią jogi, a poznane podczas podróży do Indii miejsca  stały się inspiracją do poszerzenia wiedzy teoretycznej oraz praktyki. Wkrótce przyszła również chęć  jednoczesnego rozwoju ciała  i umysłu przez ćwiczenia hatha jogi w rozumieniu Iyengara.

            Od kiedy doskonalę codzienną, intensywną praktykę jogi, zdobywając  wiedzę i doświadczenie na różnego rodzaju warsztatach, zauważam wyraźną poprawę kondycji psychofizycznej,  co  ma  pozytywny wpływ także na inne aktywności fizyczne (taniec, rower, snowboard) oraz na pozostałe dziedziny życia.

            Wraz z czasem poświęconym na praktykę jogi następuje pełniejsza integracja ciała z umysłem, wzrasta poczucie świadomości ciała. Regularne ćwiczenia hatha jogi poprawiają koncentrację  a przez to możliwości umysłu w realizacji codziennych obowiązków. Poprawia  się też nasza relacja z otaczającym światem poprzez spokój i uważność w kontaktach z ludźmi.